lördag 14 januari 2012

Bloggar jag läser

Jag läser inte speciellt många bloggar varje dag men tänkte dela med mig av dom jag klickar mig in på.

Självklart Linn Olsson eftersom att jag vill veta vad Wille gör och hur han mår.

Sen brukar jag även kolla Sofia Gennes blogg. Läste även hennes inlägg när hon och Linn bloggade på TeamSL och tycker hon skriver väldigt bra saker.

Ponnysanning brukar jag också klicka in på även om jag egentligen inte tycker skvallerbloggar är så kul. Men ibland finns det alltid något spännande att snappa upp.

Brukar också läsa Dressyrmupparna. Kollade in där för första gången för någon månad sen och har fortsatt med det.

När jag kommer ihåg brukar jag även kolla in hos Johanna Grant och Isabella Nilsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla skriv inte "kolla min blogg", tävling osv, det är bara jobbigt. Jag kollar in hos alla som kommenterar så ni behöver inte skriva sånt :)