lördag 14 januari 2012

Dagens planer

Har bara tagit det lugnt hela förmiddagen. Legat i sängen och gjort absolut ingenting efter att jag släppte ut hästar. Hur skönt som helst att göra så ibland.

Nu ska jag snart gå ut i stallet och fixa. Både hästarna ska få mer spån idag så blir det mysigt för dom sen. Jag ska även rykta och massera Kakan + gå med henne och Mellie ska ridas. Vet dock inte riktigt var ännu eftersom att paddocken fortfarande är frusen. Blir förmodligen ut i skogen eller om vi åker iväg till ridhus, får se senare.

I övrigt händer ingenting speciellt idag, jag ska springa, blogga och plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla skriv inte "kolla min blogg", tävling osv, det är bara jobbigt. Jag kollar in hos alla som kommenterar så ni behöver inte skriva sånt :)