torsdag 12 januari 2012

Godnatt

Nu är jag färdig med fysiken, lyckades dock inte svara på alla frågor. Tänkte nu ägna en liten stund åt djurens biologi. Sen ska jag ut och kvällsfodra och kvällsmocka. Är det någon av er som mockar på kvällen? Jag tycker det är otroligt skönt för det går väldigt mycket snabbare när man ska mocka sen dagen efter. Tänkte packa hö ikväll också, skönt att slippa det imorgon.

Jag börjar skolan vid 8 imorgon med dubbeltimme i fysik, totalt tre timmar. Efter det lunch och sen bara djurens biologi. Efter det slutar vi för dagen vilket är väldigt skönt. Jag ska hem och rida direkt, sen ut och springa med mamma. Kommer utvärdering av passet och lite nya bilder om vädret är okej.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla skriv inte "kolla min blogg", tävling osv, det är bara jobbigt. Jag kollar in hos alla som kommenterar så ni behöver inte skriva sånt :)