fredag 13 januari 2012

Fredag

Fredagen den 13e idag. Många har det som otursdag men det är min turdag. Jag sitter just nu i skolan och väntar på att första lektionen ska börja. Fysik är det som gäller, och sen fysik igen.

Jag gick aldrig upp i morse för det blev inte kvällsmockat igår så då tar det mycket längre tid. Därför väljer jag att mocka efter skolan istället. Slutar tidigt så kommer ändå hinna rida när det är ljust. Mellie ska få gå över bommar i paddocken, fokus på att ha henne i lite lägre form och göra mycket övergångar. Försöka få henne att ta jämnt stöd på bettet. Kakan ska jag promenera och massera.
Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla skriv inte "kolla min blogg", tävling osv, det är bara jobbigt. Jag kollar in hos alla som kommenterar så ni behöver inte skriva sånt :)