fredag 13 januari 2012

Positiv utveckling

Sitter och tittar på gamla filmer på Mellie, snacka om att både hon och jag har ändrat oss mycket. Kollar bla på ett dressyrpass från september 2009 som jag då var väldigt nöjd med. Hade hon gått så nu hade jag gråtit liter tror jag. Nä, men det är verkligen stor skillnad. Verkligen roligt att vi har gjort sån förändring, hon är mycket bättre och jag är mycket bättre. Känns bra att veta att vi utvecklas åt rätt håll haha. Blir sjukt taggad inför tävlingssäsongen när jag sitter och kollar filmer, framförallt för att jag vet att vi är så mycket bättre nu. Även om det inte går superbra för tillfället så vet jag att vi kan och dåliga pass nu är ändå bättre än bra pass för 1,5 år sen.
September 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Snälla skriv inte "kolla min blogg", tävling osv, det är bara jobbigt. Jag kollar in hos alla som kommenterar så ni behöver inte skriva sånt :)